keskiviikko 28. tammikuuta 2015

DIY Kännykkäkoru

Innostuin ja hurahdin täysin korunäpertelyyn viime vuoden puolella. Tässä hiljalleen olen kerännyt pihtejä, vaijereita ja helmiä varastoon että pääsee vähän kokeilemaan millaista se korutyöskentely on.
Olen joskus aikoinaan kouluprojekteihin väkertänyt rautalangasta puita ja tehnyt miniatyyri tavaroitam joten sinällään oli jo tuttu vaijerin kanssa työskentely. Ihan uutena oppina on tullut korujen ja koristeiden kasaaminen.

Kaapista löytyy vuosia vanha sekalainen helmirasia johon olen kerännyt kaikkea mitä käsiin on jäänyt ja hajonneista koruista olen ottanut osia talteen. Testailin näiden antimilla ensimmäiset kännykkäkorut, joten on railakkaan sekainen setti nyt kasassa.
 Suurin osa on kasattu muovihelmistä, hiutaleet ovat jotain metallia ja taitaa olla yksi puuhelmi käytettynä alemman kuvan korussa.






Näiden jälkeen tein sitten tälläisen Hiutale-sarjan joka on jo hieman yhdenmukaisempi. Samoja metallihiutaleita käytetty loppuun, sitten on hopean värinen pallo ja ylimpänä eri värisiä pieniä lasihelmiä.





Näiden tekeminen on todella helppoa ja mukavaa kun voi yhdistellä loputtomiin kaiken värisiä ja muotoisia palasia. Nyt vain pitää odottaa että saapuu tilattu uusi satsi eri helmiä kun olen onnistunut suurimman osan kaikista mukavista jo käyttämään noista vanhoista varastoista.

Ei kommentteja: